Sankt Hans-fejring
i Gjesinghus
tirsdag d. 23. juni 2026

Da Sankt Hans aften i år falder sammen med bankoaften, vil den blive
fejret på en lidt anden måde en sædvanlig.

Vi skal selvfølgelig have et stort bål og sende heksen til Bloksbjerg.

Derudover vil vi byde på pølser fra grillen, salg af kaffe, øl og vand samt
snobrød og skumfiduser for både små og store børn.

Aftenen afvikles med følgende program:

Kl 20.00 er der pølser på grillen, bålet er tændt til snobrød og
skumfiduser og vi sælger kaffe og kage, øl og sodavand

             Kl. 21.00 tænder vi det store bål, synger midsommervisen og sender
heksen godt af sted til Bloksbjerg

Vi håber at se rigtig mange af jer til en hyggelig aften.

GOB